woensdag 13 juni 2012

Oranje


Ik kan er niet omheen...oranje! Overal waar ik kijk, zie ik het! Tijd om er iets aan te doen...
Het is heel lang geleden dat er iets verscheen op mijn blog, helaas, maar de drukte met Zeep&Deco weerhoudt mij van even rust te nemen om iets leuks te schrijven. Niet dat er niks leuks te schrijven valt, maar de dagen zijn veel te kort.

Straks speelt Nederland tegen Duitsland en ook al ben ik geen oranjefan van geboorte, ik merk dat ik behoorlijk besmet ben met het oranje virus! Door de spanning, komt er nu niet veel meer uit mijn handen, dus dan maar even therapeutisch schrijven.
Ik heb ook gemerkt dat ik oranje eigenlijk een hele mooie kleur ben gaan vinden. Echt grappig, want behalve met Koninginnedag word ik er nooit zo warm van! Een jurkje of een shirtje kopen gaat me echt te ver.

Ik hoop van harte dat we morgen geen oranje kater hebben met z'n allen.
Dus Holland zet 'm op, versla die Duitsers! Dan kunnen wij nog wat genieten van deze heerlijk zonnige kleur!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten