woensdag 30 november 2011

Inspiratie


Ik behoor tot de categorie mensen die helemaal gek zijn op Kerst. Zowel op het decoratieve aspect, als op het heerlijke samen zijn thuis en alles wat daarbij hoort. Al weken, soms wel maanden van tevoren speelt mijn creatieve brein met mijn nachtrust...dan heb ik meestal de leukste inspiratie. Overdag struin ik dan alle plekjes af, waar ze wel eens leuke kerstspulletjes kunnen hebben.Ook culinair gezien sloof ik me dan nog meer uit dan anders. Zo is het altijd geweest! Dit jaar kwamen het gevoel en de kerstprikkels maar niet op gang. Er  zijn meerdere verklaringen waarom mijn enorme kerstpassie maar niet ontvlamde! Toch moest ik aan de bak, want mijn webwinkel schreeuwde om kerstspulletjes. Toen ik enkele rood gekleurde accessoires tegenkwam in mijn goedbewaarde kerstdoos, sloeg er toch een klein vonkje over. De inspiratievloed ging stromen. En ineens bedacht ik mij dat ik wel weer uitbundig kerst wilde in huis. Het is zelfs zo dat ik na jaren ingetogen wit en zilver, rood als accent ga opvoeren. Dat is het helemaal! Dat prachtige rood erbij, daar worden we allemaal blij en warm van. Ik ga er weer van genieten! Ik wens het jullie ook, wil je inspiratie, kijk dan even op : www.zeependeco.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten